Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: Krzysiek_PL

Strona 1 z 3 1 2 3

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    26
    Odsłon
    16,627

    u mnie niestety 8.1 jest tak stabilne jak...

    u mnie niestety 8.1 jest tak stabilne jak gimnazjalistka po imprezie i prądożerne jak Tusk na nasze pieniądze
    wróciłem z wielkim bólem do wp8.0 GDR3 i brakuje mi masy fukncji z 8.1
    jesli do końca...
  2. Dobra WP8.1 siedzi na moim htc 8s działa fajnie...

    Dobra WP8.1 siedzi na moim htc 8s działa fajnie tylko dwa minusy
    -nie działa mi sklep z aplikacjami
    -nie działa wysyłanie plików przez "blutuf" telefon wogole nie łaczy sie z komputerem

    Walnę HR...
  3. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    6,888

    Ta apka nazywa się phaseAlarm...

    Ta apka nazywa się phaseAlarm
    http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/phasealarm/0f0b9890-8256-4a79-baef-4c5728289170
    jest troche mało intuicyjna, ale w moim 8s budzik dzieki tej apce gra ciut...
  4. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    6,888

    Ja również miałem problem z głośnościa budzika w...

    Ja również miałem problem z głośnościa budzika w moim 8s i zmiana aplikacji mi pomogła i budzik gra głośniej

    choć trzeba przyznać, sama konstrukcja, ulokowanie i wielkość głośnika nie daje dobrych...
  5. Tak wiem o tym, tylko szczerze szkoda czasu na...

    Tak wiem o tym, tylko szczerze szkoda czasu na latanie po sądach z taka pierdoła, chodź bądź co bądź orange fajna kase na tym trzepie
  6. mylisz się htc 8s kupiony w orange miał sim locka...

    mylisz się htc 8s kupiony w orange miał sim locka i musiałem płacić 77zl za zdjęcie go :(
  7. Odpowiedzi
    8
    Odsłon
    5,085

    Nie nie ma :)

    Nie nie ma :)
  8. Pobrałem wczoraj i działać, działa, ale jakos...

    Pobrałem wczoraj i działać, działa, ale jakos mniej mi sie podoba niz ta z androida
    moze kolejny aktualizacje coś zmienią :)
  9. Odpowiedzi
    26
    Odsłon
    12,373

    Tez biore udział juz dosc dlugo i dalej nic, moze...

    Tez biore udział juz dosc dlugo i dalej nic, moze eraz słuchawki wygram :P
  10. Odpowiedzi
    25
    Odsłon
    43,991

    Ale po 8mies uzywania ta guma na rogach i przy...

    Ale po 8mies uzywania ta guma na rogach i przy klawiszu power schodzi to gołego plastiku

    Ekran przy ramkach sie ugina przy mocniejszym nacisnieciu

    Ale jest źle skonstruowany bo ogolnie gra...
  11. No ja sie ciesze, wreszcie bede mógł instalować...

    No ja sie ciesze, wreszcie bede mógł instalować na 8s co chce, a nie ze bede musiał robic selekcje i wybierać te najważniejsze apki :P
  12. Odpowiedzi
    8
    Odsłon
    5,085

    Telefon pare dni temu wrócił z serwisu wymienili...

    Telefon pare dni temu wrócił z serwisu
    wymienili włacznik i biała klapke od kart micro sd i micro sim(?!)
    Telefon działa i ma sie dobrze :)
  13. Odpowiedzi
    21
    Odsłon
    14,542

    Która swieci tylko przy rozładowanej baterii oraz...

    Która swieci tylko przy rozładowanej baterii oraz przy jej ładowaniu
  14. Odpowiedzi
    15
    Odsłon
    20,419

    ewentualnie mozna poszukać lumii 620 :)

    ewentualnie mozna poszukać lumii 620 :)
  15. Odpowiedzi
    8
    Odsłon
    5,085

    Telefon 24 stycznia pojechał na serwis, pewnie...

    Telefon 24 stycznia pojechał na serwis, pewnie znowu do Regenersis :(
    Może tym razem to naprawią :hmm:
  16. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    8,869

    http://www.youtube.com/watch?v=UHGZnMUk6KA tu...

    http://www.youtube.com/watch?v=UHGZnMUk6KA
    tu masz service manual
    trudno to to nie jest :)
  17. Odpowiedzi
    34
    Odsłon
    11,420

    szkoda, ale kiedys było co nie ? :)

    szkoda, ale kiedys było co nie ? :)
  18. Odpowiedzi
    8
    Odsłon
    5,085

    Telefon był w regenersis XD to chyba wszystko...

    Telefon był w regenersis XD
    to chyba wszystko tłumaczy :E

    a co innej sprawy Moj 8s jest po sciaganiu sim-locka w orange(czyli 77PLN) i czy po wymianie płyty moge dostać zasimlockowany egzemplarz ?
  19. Odpowiedzi
    34
    Odsłon
    11,420

    nasze forum w tapatalku ?

    moje pytanie brzmi czy nasze forum jest do znalezienia w aplikacji tapatalk?
    bo mam tablet goclever gdzie kiedys forum(chyba w wakacje) udało się znaleść, jest i działa :)
    ale mająć galaxy mini 2 i...
  20. Odpowiedzi
    8
    Odsłon
    5,085

    Uszkodzony klawisz power

    Mój 8s był juz raz na naprawie(lipiec 2013 telefon miał ze trzy tygodnie od kupna w salonie) z powodu nie działającego klawisza power, objawia się to tym że klawisz blokady trzeba wciskać po...
  21. Odpowiedzi
    2
    Odsłon
    3,809

    u mnie wszytko działa :)

    u mnie wszytko działa :)
  22. Odpowiedzi
    25
    Odsłon
    66,699

    Ankieta: 30zł mix plus z czego 15zł na neta 0,5gb a reszta...

    30zł mix plus z czego 15zł na neta 0,5gb a reszta na smsy i rozmowy
  23. Odpowiedzi
    15
    Odsłon
    12,703

    Odp: Lumia 900 czy htc windows phone 8s

    mam 8s i ma swoje wku#### wady
    - dosc spore problemy z bateria
    -bardzo malo pamieci, oraz jej samo zapelnianie
    -czasem u mnie wariuje ekran

    Z tych podanych przez cb desire 500 bedzie najlepszy...
  24. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    10,974

    Odp: Narastający dzwonek budzika

    Klikasz w ikonę budzika i ustawiasz
    Ta apka jest bardziej rozbudowana niż stockowa, można ustawić np przypomnienie żeby telefon przypomniał nam o tym że trza iść spać
    Wysłane z mojego Galaxy Mini 2...
  25. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    7,790

    Odp: Rozlany ekran - Cena

    Ewentualnie jeśli ma się trochę wprawy można wymienić samemu ekran :)

    Wysłane z mojego Galaxy Mini 2 za pomocą Tapatalk 2
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 62
Strona 1 z 3 1 2 3