Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Kupno używanej Lumii- Co sprawdzać?

Telefon
    Lumia 920?
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

Kupno używanej Lumii- Co sprawdzać?

Witam. Mam okazję kupić Lumię 920, z daty na paragonie wynika że zakupiona była około 2 tygodnie. Zastanawia mnie trochę jej cena ponieważ jest dość niska, jak na prawie nową lumie, a mianowicie 850zł czyli prawie 500zł taniej niż w sklepie, za niespełna 2 tygodniowy telefon. Sprzedający bardzo pilnie chce ją sprzedać. Boję się trochę czy na pewno wszystko z nią jest OK. Stąd moje pytanie do Was, czyli doświadczonych posiadaczy Lumi 920 Jak i co powinienem w niej sprawdzić w trakcie kupna? Czego się wystrzegać? Może lumia ma jakąś funkcję sprawdzania stanu podzespołów lub coś w tym rodzaju?
    Dodam że jestem kompletnie zielony w tych sprawach i Lumia będzie moim pierwszym smartfonem, więc prosiłbym o "łopatologiczne" wytłumaczenie wszystkiego. Z góry dzięki

Telefon
    Nokia Lumia 920
    ROM
    (Black)
    Piwa (Postawione)
    5
    Piwa (Otrzymane)
    0
    Cena nie jest bardzo niska. Weź pod uwagę, że już jest używana - nie ważne, że 2 tygodnie.

Awatar Mati91

Telefon
    Nokia Lumia 1320
    ROM
    WindowsPhone 8.1
    Piwa (Postawione)
    62
    Piwa (Otrzymane)
    59
    Czy ja wiem? 800zł to normalna cena za używkę. Technicznie nie masz się co martwić, bo skoro jest paragon to i jest gwarancja na co patrzeć przy kupnie? Stan wizualny, głośniki, mikrofon i tyle

Awatar kamiton

Telefon
    930/820/520
    ROM
    10
    Piwa (Postawione)
    50
    Piwa (Otrzymane)
    113
    Sprawdzić najlepiej przy zaskupie stan baterii,włącz gre i zobacz czyprocenty nie spadają naprawde w mgnieniu oka,zasieg sprawdz, wejscie ładowania,słuchawek.Ogólnie 10min wystarczy by sprawdzić poprawność funkcjonowania telefonu.

Telefon
    htc mozart
    ROM
    7.5
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0