Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Wątek: Kilka pytań do posiadaczy 520

Telefon
    SONY Xperia L
    Piwa (Postawione)
    10
    Piwa (Otrzymane)
    0

Kilka pytań do posiadaczy 520

Witam
    Kończy mi się umowa na telefon i propozycje które dostaje mnie nie zadowalają, patrzyłem głównie na android(mój obecny telefon jest lepszy niż te proponowane), ale postanowiłem, że sprawdzę WM i jest Nokia Lumia 520. Styczność miałem jedynie z 610 dawno temu i jestem zielony na temat WM. Z góry przepraszam, że pytania mogą wydać się śmieszne, ale od dawna korzystam z androida i zależy mi na kilku funkcjach, więc:
    1 Jak z muzyką? Słuchawki w zestawie? Jak jakościowo?
    2 Aplikacja Facebook - istnieje? Ma takie problemy jak ta androidowa?
    3 Czy korzystanie z gg, messengera(o ile jest), przeglądanie internetu i słuchanie muzyki na raz będzie mi zamulać cały fon?
    4 Karty sim zwykłe czy micro?
    5 Jak z baterią?
    6 Jakość zdjęć?
    7 Z czym są problemy?
    8 Nie miałem jej w ręku, ma dodatkowy guzik do aparatu, jakikolwiek dodatkowy?

Jak coś mi się przypomni to wyedytuję, z góry dzięki za odpowiedź

Awatar Mati91

Telefon
    Nokia Lumia 1320
    ROM
    WindowsPhone 8.1
    Piwa (Postawione)
    62
    Piwa (Otrzymane)
    59
    Cytat Zamieszczone przez Brzezin Zobacz posta
    Witam

3 Czy korzystanie z gg, messengera(o ile jest), przeglądanie internetu i słuchanie muzyki na raz będzie mi zamulać cały fon?
    5 Jak z baterią?
    6 Jakość zdjęć?
    7 Z czym są problemy?
    1. Z muzyką na L520 jest cienko. Brak jej korektora muzycznego, słuchawki są w zestawie, ale słabe (w WP8.1 podobno będzie już equalizer).
    2. Oczywiście, że istnieje. W moim przekonaniu jest dużo lepsza niż na Androdia
    3. Messenger niedawno pojawił się na WP - który jest świetnie zoptymalizowany i mimo 512 MB RAM Twoja L520 nie będzie zamulać.
    4. MicroSim
    5. Bateria przy intensywnym użytkowaniu spokojnie wytrzymuje dobę.