Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 35

Wątek: czy warto kupić L710?

Awatar dyktafon

Telefon
    Nokia e51
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

czy warto kupić L710?

Witam. (Jestem początkującym użytkownikiem tego forum więc jak w złym dziale to proszę o przeniesienie).

Sprawa jest prosta : mam dość symbiana na mojej nokii e51 i ostatnio zainteresował mnie WP . Poszukałem trochę informacji o telefonach do 600 zł i skusila mnie Lumia 710. I oto moje pytania:
    1.czy ten model jest warty swojej ceny ( bebechy na nawet niezłe)
    2. Jak jest z bateria bo będę głównie słuchał muzyki, od czasu do czasu posiedze w internetach i pogram. Czy przy tych czynnościach bateria spokojnie wytrzyma 1 góra 1.5 dnia ?
    3.jaka jest różnica między aplikacjami xbox a tymi ,,zwykłymi" z marketplace ?
    4. Co jest potrzebne żeby pobierać aplikacje ze sklepu ?
    5.i jaka jest wasza opinia o tym telefonie ? Jest godny polecenia dla początkującego użytkownika WP ?
    6.czy macie inne alternatywy ?

Pozdrawiam Wojtek
    Ostatnio edytowane przez stianseba ; 20-01-2013 o 10:48

Awatar CODER_BEST

Telefon
    610/710/800/920
    ROM
    WP7.8 / WP8 GDR3
    Piwa (Postawione)
    119
    Piwa (Otrzymane)
    67
    Cena tego telefonu jaką proponuje Nokia jest wyssana z palca bo na początku kosztował ponad 1000zł... Na allegro są normalne ceny ten telefon jest warty między 600zł a 700zł więcej bym za niego nie dał. Sam mam użytkuje od Maja 2012.

1. Za 600zł nic lepszego nie znajdziesz, na Lumie 610 nie patrz bo to kastrat..