Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Przepisywanie aplikacji z PC na WP7/8 ???

Telefon
    Lumia 610
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0

Przepisywanie aplikacji z PC na WP7/8 ???

Witajcie
    Nie jestem programistą a co najwyżej zwykłym użytkownikiem. Ale mam do Was kilka pytań Otóż na co dzień korzystam z programu do obsługi samochodowych instalacji gazowych. Zabieram laptopa, podłączam kabel i w drogę. Mega to nie wygodne, bo trzeba go pilnować, zajmuje całe siedzenie pasażera i trochę zagrożenia na drodze stwarzam pilnując jego zamiast kierownicy Producenci instalacji gazowych zabijają się o aplikacje na Androida które łączą się ze sterownikiem przez bt, z kolei nic nie robiąc z WP Tłumaczą się że to mało popularna platforma, choć zależności finansowej tu nie ma bo i tak apki są za darmo. Pierwsze pytanie jakie chcę zadać to: czy łatwiej jest napisać aplikację na androida niż przepisać to z windows na wp ? i czy aplikacje (gdyby mi przyszedł taki pomysł do głowy) pisane na wp są trudniejsze od tych na androida ? Nie rozumiem tego zachwytu Androidem, tanich urządzeń typu tablety Manty, i wszechstronnej próby emulowania programów z windows na androidzie Skoro to lider rynku to po kiego czepiają się wszyscy programów na windows ???
    Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość , to tylko pytania

Awatar kamiton

Telefon
    930/820/520
    ROM
    10
    Piwa (Postawione)
    50
    Piwa (Otrzymane)
    113

RE: Przepisywanie aplikacji z PC na WP7/8 ???

czepiają sie ,bo nie dysponują odpowiednią wiedzą na temat wp,od dawna aplikacji nie brakuje,co do tworzenia aplikacji jest zaleznosc w czym sie pisze.
    Sent from L820 using Board Express

Telefon
    Lumia 610
    Piwa (Postawione)
    0
    Piwa (Otrzymane)
    0
    Czytałem jakiś artykuł i gościu przepisując grę stwierdził że 80 % kodu źródłowego jest takie same, więc chyba mega kłopotu dla kogoś kto tym się zajmuje nie ma ?

Awatar kamiton

Telefon
    930/820/520
    ROM
    10